Billard

Velkommen til Billardklubben i Fuglede IF

Vi er glade for at kunne præsentere Billardklubben i Fuglede IF.

Hos os handler det ikke kun om konkurrence, men også om at skabe et hyggeligt og inkluderende miljø for billardentusiaster i alle aldre og færdighedsniveauer

Historie: Hvidebæk Billardklub blev grundlagt med kærligheden til billardsporten tilbage i 1974. Siden da har klubben været et populært samlingspunkt for lokale entusiaster, der deler glæden ved at spille billard. Med den rige historie og stærke fællesskabstradition er Fuglede IF glade for at kunne fortsætte rejsen med billard som en integreret del af Fuglede IF.

Sammenkomster og Socialt Fællesskab: Vores klub er mere end bare et sted at spille billard – det er et sted, hvor venskaber bliver skabt, og minder bliver delt. Vi vil arrangerer regelmæssige sammenkomster og sociale begivenheder, hvor medlemmerne kan nyde godt af hinandens selskab og dele deres passion for sporten. Uanset om du er en erfaren spiller eller nybegynder, vil du altid føle dig velkommen hos os. Ambitionen er at have trænere der kan give nye medlemmer et godt fundament og en god træning.

Bliv Medlem: Er du klar til at blive en del af vores hyggelige billardfællesskab? Alle er velkomne, uanset om du spiller for sjov eller ønsker at forbedre dine færdigheder. I Billardklubben handler det om at have det sjovt og nyde spillet sammen med ligesindede.

Vi ser frem til at byde dig velkommen i Billardklubben hos Fuglede IF, hvor hygge og billard går hånd i hånd. Kom og vær med til at skabe gode øjeblikke, nye venskaber og lær at spille billard.

Step by step:
1. Tryk på tilmeld dig herunder